Gestió de VenedorsConté els venedors de l'empresa. Serveix per seleccionar i obtenir informació dels clients i factures en llistats i estadístiques. Existeix un arxiu de venedors per a cada empresa propietària dels arxius mestres. Les empreses que utilitzen arxius mestres d'una altra empresa no tenen aquest arxiu en el seu directori. En seleccionar aquesta opció en una empresa que utilitza arxius mestres d'una altra, s'accedeix al manteniment de l'arxiu de l'empresa propietària. A més de les opcions generals de manteniment, disposa de les següents característiques especials: Pantalla de manteniment: ACCES ALS REGISTRES: Es poden localitzar els registres pels camps que apareixen per defecte a la graella del manteniment i els que s'afegeixin en configurar-la. El camp Cercar permet localitzar els registres per cadena segons el camp seleccionat en Ordenat per. També es pot cercar per subcadenes utilitzant els filtres. Consulteu l'apartat de manteniment d'arxius per a una informació més detallada de les opcions de cerca i filtratge. Botó Enviar E-Mail. S'activarà el programa de correu que tingui instal·lat per defecte (Outlook, Thunderbird, etc) amb un missatge nou que inclou l'adreça electrònica del venedor. Redacteu-lo i envieu-lo. Botó anar a la Web. Si teniu connexió amb Internet activa, s'activarà el navegador que tingui instal·lat per defecte (Edge, Firefox, etc) amb l'adreça de la web del venedor.
Temes relacionats: Detall de l'arxiu de venedors.Liquidació venedors. Opcions generals de manteniment. |