Aquesta web utilitza cookies per millorar la navegació i amb finalitats analítiques. Si contínua navegant, considerarem que accepta la política de cookies.
Més informació     Acceptar

software de gestió  

Segueix-nos a:  facebook twitter youtube pinterest  

MANUAL QFACWIN

  • Inici
  • Novetats de la versió
  • Instal.laciió en xarxa
  • Com començar
  • Preguntes freqüents
  • Enviar documents per e-mail
  • Enviar whatsapp
  • Utilitzar codi de barres
  • Arxius
  • Magatzems
  • Venedors
  • Quadres de Comissions
  • Transportistes
  • Grups
  • Tipus d'Impostos
  • Promocions
  • Formes de pagament
  • Comptes Bancaris
  • Remeses de rebuts
  • Devolucions de rebuts bancaris
  • Ordres de pagament
  • Plantilles de facturació
  • Processos
  • TPV
  • Llistats
  • Estadística
  • Empresa
  • Configurar
  • Utilitats
  • Agenda
  • QFACWEB
  • OsCommerce
  • Prestashop
  • WooCommerce
  • Magento
  • Apèndixs
  • Assistent per a llistats configurables 7: Pantalla de selecció de la sortida

    assistent per a llistats configurables - tipus de sortida

    Descripció del Llistat: és el nom que identificarà el format de llistat un cop enregistrat a la pantalla de manteniment de llistats configurables. Aquest camp és obligatori.

    Seleccioneu el tipus de sortida per al llistat que heu creat i configureu la seva presentació:

    - Llistat: Les dades es previsualitzaran primer a la pantalla amb opció a imprimir. Si seleccioneu aquesta opció, podreu configurar el llistat a la pantalla següent

    - Arxiu dBase. Es crearà un arxiu dBase IV (del tipus *.dbf) amb els camps i dades seleccionats i el nom que trieu. Aquest arxiu es pot obrir des d'altres programes que admetin aquest tipus d'arxius com Excel o utilitzar-lo per combinar correspondència amb Word.

    - Obrir amb Excel. Si teniu Excel instal·lat, en prémer el botó Generar, el programa obrirà Excel amb els resultats del llistat carregats. Modifiqueu-lo i guardeu-lo amb format .xls.

    - Arxiu RTF (per Word i altres processadors de text). En marcar aquesta opció, apareixen 4 opcions de plantilla i 2 botons de control a la pantalla:

    • Tipus de plantilla. Depèn del tipus de plantilla escollit, la sortida tindrà una aparença o altra (cada vegada que es canviï el tipus de plantilla és necessari generar la plantilla). Des de l'editor de plantilles, es pot modificar l'aparença de tots els tipus:

      • Llistat: Totes les dades seleccionades es disposen en ordre successiu, depenent dels factors escollits a les pàgines anteriors.
      • Fitxa: Insereix un salt de pàgina després de cada element de la llista, de manera que cadascun ocupa una pàgina de Word o del processador de text que tingueu instal·lat.
      • Etiquetes: Divideix la pàgina en columnes i files, disposant cada element del llistat en una cel·la. Les mesures de les etiquetes es poden canviar des del botó d'edició de plantilla.
      • Carta: Permet crear una carta estàndard i incloure les dades que s'han seleccionat anteriorment al llistat, com clients, proveïdors, venedors.

    • Generar plantilla. Es crea la plantilla amb la qual s'executarà el llistat. Cada vegada que es modifiqui el llistat, s'haurà de generar una plantilla ja que així es recullen els canvis en aquesta. De la mateixa manera, cada vegada que es canviï el tipus de plantilla és necessari generar-la de nou.

    • Editar plantilla. S'obre automàticament Word (o el processador de text que tingueu instal·lat per defecte) amb la plantilla. Es pot modificar i configurar un format de llistat, afegint el logotip de l'empresa, colors, textos fixes, tipus de lletra, etc. S'ha de tenir especial cura a no esborrar les dades pròpies del llistat, ja que això faria que es desestimessin camps al llistat definitiu. Un cop configurada, es guarda sense canviar ni el nom ni la ubicació de la plantilla. Abans de generar el llistat, heu d'assegurar-vos que la plantilla no està oberta a Word, ja que això donaria un error en voler generar el llistat.

    - CSV: En generar el llistat es mostra una pantalla per guardar l'arxiu i, un cop guardat, s'obre automàticament amb el programa predeterminat per obrir aquest tipus d'arxius (Excel, Calc,...).

    - Pantalla: Les dades es mostren en una pantalla com les de manteniment d'arxius. Podeu exportar les dades a Excel o imprimir-les.

    Títol del Llistat: per defecte indica l'arxiu del qual s'extreuen les dades del llistat. Es imprimeix a la primera línia i es pot modificar si cal.


    Temes relacionats:

    Gestió de llistats configurables
    Assistent per a llistats configurables 1: Pantalla de selecció de l'arxiu
    Assistent per a llistats configurables 2: Pantalla de selecció d'empreses
    Assistent per a llistats configurables 3: Pantalla de selecció de camps
    Assistent per a llistats configurables 4: Pantalla de selecció de filtres de dades
    Assistent per a llistats configurables 5: Pantalla d'ordenació del llistat
    Assistent per a llistats configurables 6: Pantalla de totalització
    Assistent per a llistats configurables 8: Pantalla de personalització del llistat
    Assistent per a llistats configurables 9: Resum i generació del llistat