Gestió de garanties (RMA)El control de garanties (RMA Return Merchandise Authorization - autorització de devolució de mercaderia) s'activa a Configurar-> Preferències-> pestanya facturació. Cal tenir contractat el mòdul de RMA i haver introduït la llicència corresponent. Un cop activat, disposarem del manteniment de control de productes en garantia tant a la barra d'eines principal com al menú.
Per poder controlar tots els passos i gestions d'un producte en garantia retornat pel client, cal afegir un registre per a cada producte que arribi per a la seva devolució o reparació. Podeu afegir una devolució des del mateix arxiu, des de la suite del client o en consultar el detall de les factures. Tant en manteniment de factures com en la suite del client, en prémer el botó dret del ratolí sobre la línia de detall corresponent a l'article, apareix l'opció de "afegir gestió de devolució per garantia". Pantalla de manteniment:
CAMPS DESTACATS: L'arxiu de garanties conté els camps: Número de RMA. A la suite del client es mostra la pestanya de garanties. Permet l'enviament d'e-mails al client seleccionant plantilles d'e-mail. Si ho desitgeu imprimir, podeu dissenyar un format d'impressió a Configurar-> Dissenyar RMA i indicar-lo a Empresa-> Preferències com a format per defecte. Si disposeu de diferents formats, podeu seleccionar el que s'utilitzarà en la pantalla de selecció de RMA a imprimir. Tota aquesta informació està disponible tant a la graella de dades com en els llistats configurables, de manera que podeu consultar per estat per saber quins estan en proveïdor, ordenar-los per dates de darreres gestions, etc. En el llistat de moviments per lot/número de sèrie es mostren els RMA del número de sèrie i, si s'ha substituït per un altre, el número de sèrie del reemplaçament. Temes relacionats: Detall del control de garanties - ProcedimentVideo-tutorial de Control de garanties - RMA |