Aquesta web utilitza cookies per millorar la navegació i amb finalitats analítiques. Si contínua navegant, considerarem que accepta la política de cookies.
Més informació     Acceptar

software de gestió  

Segueix-nos a:  facebook twitter youtube pinterest  

MANUAL QFACWIN

  • Inici
  • Novetats de la versió
  • Instal.laciió en xarxa
  • Com començar
  • Preguntes freqüents
  • Enviar documents per e-mail
  • Enviar whatsapp
  • Utilitzar codi de barres
  • Arxius
  • Magatzems
  • Venedors
  • Quadres de Comissions
  • Transportistes
  • Grups
  • Tipus d'Impostos
  • Promocions
  • Formes de pagament
  • Comptes Bancaris
  • Remeses de rebuts
  • Devolucions de rebuts bancaris
  • Ordres de pagament
  • Plantilles de facturació
  • Processos
  • TPV
  • Llistats
  • Estadística
  • Empresa
  • Configurar
  • Utilitats
  • Agenda
  • QFACWEB
  • OsCommerce
  • Prestashop
  • WooCommerce
  • Magento
  • Apèndixs
  • Gestió de garanties (RMA)

    El control de garanties (RMA Return Merchandise Authorization - autorització de devolució de mercaderia) s'activa a Configurar-> Preferències-> pestanya facturació. Cal tenir contractat el mòdul de RMA i haver introduït la llicència corresponent.

    Un cop activat, disposarem del manteniment de control de productes en garantia tant a la barra d'eines principal com al menú.

    Gestió de plantilles d'e-mail

     

    Per poder controlar tots els passos i gestions d'un producte en garantia retornat pel client, cal afegir un registre per a cada producte que arribi per a la seva devolució o reparació. Podeu afegir una devolució des del mateix arxiu, des de la suite del client o en consultar el detall de les factures. Tant en manteniment de factures com en la suite del client, en prémer el botó dret del ratolí sobre la línia de detall corresponent a l'article, apareix l'opció de "afegir gestió de devolució per garantia".

    Pantalla de manteniment:

     

    Gestió de plantilles d'e-mail

    CAMPS DESTACATS:

    L'arxiu de garanties conté els camps:
    Client, Factura de compra, Article, Proveïdor, Factura del proveïdor, Motiu de devolució, Referències, Núm. de sèrie del reemplaçament, Estat, Propera gestió, data de la propera gestió i té un arxiu de gestions realitzades.
    Podeu configurar les dades que es mostren a la graella de manera que s'adaptin a les vostres necessitats. Per defecte es mostren:

    Número de RMA.
    Data de RMA.
    Nom del client.
    Referència proveïdor.
    Estat de RMA (codi d'estat).
    Literal d'estat de RMA (estat).

    A la suite del client es mostra la pestanya de garanties.

    Permet l'enviament d'e-mails al client seleccionant plantilles d'e-mail. Si ho desitgeu imprimir, podeu dissenyar un format d'impressió a Configurar-> Dissenyar RMA i indicar-lo a Empresa-> Preferències com a format per defecte. Si disposeu de diferents formats, podeu seleccionar el que s'utilitzarà en la pantalla de selecció de RMA a imprimir.

    Tota aquesta informació està disponible tant a la graella de dades com en els llistats configurables, de manera que podeu consultar per estat per saber quins estan en proveïdor, ordenar-los per dates de darreres gestions, etc.

    En el llistat de moviments per lot/número de sèrie es mostren els RMA del número de sèrie i, si s'ha substituït per un altre, el número de sèrie del reemplaçament.


    Temes relacionats:

    Detall del control de garanties - Procediment
    Video-tutorial de Control de garanties - RMA