FACTURACIÓ PER ALBARANS
Aquest procés emet automàticament les factures de tots els clients seleccionats (des de client fins a client) que tinguin albarans pendents (no facturats) de data inferior o igual a la introduïda. En generar la factura, si hi ha diversos albarans d'un mateix client, s'indica la forma de pagament del primer albarà i si aquesta forma de pagament té marcada la casella "posar rebuts com a cobrats" deixa la factura cobrada. També es prenen la tarifa i el venedor del primer albarà (si està indicat).
Marqueu Imprimir les factures generades perquè aquestes es imprimeixin immediatament després de realitzar el procés.
Marqueu Enviar per e-mail perquè s'enviïn automàticament per e-mail. Per defecte es pren l'adreça de la suite excepte si el client té una adreça addicional amb codi 'ADMIN' a la pestanya Adreces de la suite. En aquest cas es pren el correu electrònic (si està ple) d'aquesta adreça per enviar la factura.
Les opcions d'imprimir i enviar per e-mail estan desactivades per defecte per poder revisar-les o enviar-les com a esborrany. Una vegada emeses (impreses) les factures ja no es poden modificar. Trobareu més informació a l'apartat Gestió de factures.